Digitalizirana Gradska uprava
2017. godine započinje ozbiljnija digitalizacija Gradske uprave, a samim time brža i bolja usluga građanima. Prvi korak bio je uspostava elektroničke komunikacije s Poreznom upravom što za građane znači da više ne moraju odlaziti u Poreznu upravu po potvrdu o prihodima već ovlaštene osobe u Gradskoj upravi mogu pristupiti tim podacima. Nadalje, građani ne moraju više donositi niti domovnice, rodne ili smrtne listove prilikom podnošenja zahtjeva. Uveden je sustav upravljanja dokumentima koji podržava digitalni potpis čime su ubrzani procesi rada te je uveden geoinformacijski sustav putem kojeg građani mogu lakše doći do prostornih podataka. Izrađena je i nova web stranica Gradske uprave prilagođena potrebama naših građana i stranaka.
Uz sve navedeno, pokrenuta je i aplikacija Popravimo.hr preko koje na jednostavan način građani Križevaca mogu u par koraka prijaviti probleme ili nedostatke vezane uz komunalnu i prometnu infrastrukturu na javnim površinama na području Križevaca.